dilluns, 6 d’octubre del 2008

TECNOAUTOBIOGRAFIA

Ara va la de debó:
La meva experiència amb les noves teconologies es va iniar amb l'arribada a casa de la l'atari i poteriorment de la supernintendo a l'edat de 9 anys, quina sort!! a més a compartir entre 4. Amb el temps decubriría com tre-li profit doncs amb les anys es revaloritzar i les vaig vendre per 350 euros, je je. Aquesta va ser es clar una experiència possitiva.
Entre mitg i mitg vaig decidir estudiar un CFGM de preimpressió en arts gràfics, però el món estava ple de màquines que tallen dits i desprès d'un ennsurt vaig ovlidar-me i dedicar-me a la meva vocació heretada, ja que a la familia tots són mestres.
La experiència negativa arriba cada dia que l'ordinador es penja en el moment més oportú, quan l'impressora no funciona o t'enganxa les fulles...etc segur que molts m'enteneu.

d'aquesta assigantura espero treure el profit necessari per poder ensenyar als notres homes i dones del demà que la tecnologia no només són videojocs, i chats , sino que tenim una porta oberta al món sencer i podem gaudir de moltes maneres.

AH! per cert ja que corre la veu ho confesso: sóc cuatrilliza si hem deixen els germans us penjo la foto vale???
Després de l'exposició encara més treball.La Biotecnologia que més m'ha canviat a vida sense dubte es el gelocatil, cuants mals de cap, aixó si que es un avenç.
Una que m'ha creat molts mals de caps a mii a tots suposo es la de l'euro ens agessim quedat amb els "duros" que la via era més fàcil.
Bona dia i gràcies per llegir les meves locures.

2 comentaris:

Lluís ha dit...

HOlaa... tens un blog molt macoo.. je je ej
La teva autibiografia i les altres tecnologies queden reflectides en el blog...

El woki tambe està molt bé..

Molts ànims i endavant..

Eli i Lluís

Mariona Ribera ha dit...

Hola Soniaaa!!!! :D

Ahora ya me creo que seais cuatrillizos!

Mola el blog!!!!

Un besito!!!

Fins demà